Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ingyen szexchat, élő szexkamerák, webkamerák

Élő szexchat, ingyen szexwebkamerák, igazi csajok

Élő szexchat, ingyen szexwebkamerák, igazi csajok

KittyLove

2010. január 20. - napiszex

Órarendem:
Éjszaka:22:00-06:00(hétvégén)
Délután:14:00-22:00(hétköznap)

KittyLove bemutatkozása pár szóban: Én egy kedves,játékos csaj vagyok,de szeretem a romantikus,szenvedélyes dolgokat.

Ami feldob: Ha egyből megtalálod velem a hangot és mindketten jól érezzük magunkat.
Ha ki tudod hozni belőlem a vadmacskát,de ha akarod egy tartalmas beszélgetésben is benne vagyok.

Ami lehangol: Ha tudod mit akarsz,de bunkó vagy!
Ha kukkolsz és nem vállalod be a vipet!
Ha parancsolgatsz,nem vagy a főnököm!!!
Ja és 1 percesek hanyagoljanak,mert az tuti nem izgat fel!

Szexcsetelj KittyLove-val!

 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyen-szexchat.blog.hu/api/trackback/id/tr721687750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása